Veiligheidsgarantie
Winkelen bij ons is en veilig . Geen van onze klanten ooit gemeld frauduleus gebruik van hun creditcards als gevolg van winkelen bij ons . U kunt ervan verzekerd zijn dat de informatie die u ons geeft wordt vertrouwelijk behandeld . We hebben geen informatie van onze klanten te verkopen , verhuren of delen met andere partijen .

Verzending :

De informatie hieronder vermeldt de verzendkosten voor bestellingen .
Zoals alle bestellingen per aangetekende post of speciale aflevering worden verzonden zullen ze dan ook allemaal een handtekening nodig . Je moet beschikbaar zijn op de door jou gekozen afleveradres om te tekenen voor uw pakket 8:00-18:00 maandag tot en met vrijdag . Stuur het ergens kan betrouwbaar worden ondertekend voor als uw plaats van werk of een buurman .

Als postadres worden voorzien van onjuiste of gebrekkige informatie resulteren in niet - levering , zullen klanten in rekening worden gebracht de extra portokosten zo opgelopen .

GARANTIE

Wij garanderen dat de producten die worden verkocht op onze website zijn 100 % nieuw en vrij van gebreken in materiaal en afwerking .
Alle producten die worden verkocht op onze website hebben een garantieperiode van een jaar , tenzij anders vermeld . De producten zijn gloednieuw en vrij zijn van defecten in materiaal en kwaliteit . Onze gedetailleerde garantie beleid is als volgt :
Tenzij anders vermeld, garanderen wij onze producten voor 1 jaar onder normale , niet-commercieel gebruik .

Haal uw gratis ACE Insurance voor accu en acculader ( ALLEEN ) .
Na negentig ( 90 ) dagen en maximaal een ( 1 ) jaar na aankoop , wij zullen , onderworpen aan inspectie , reparatie van de defecte accu of vervang deze door een nieuwe of gereviseerde unit . De aangifte moet vergezeld gaan van een Return Merchandise Authorization ( RMA ) nummer, dat wordt afgegeven op verzoek , en moet worden verzonden prepaid . Een verzendkosten korting zal worden uitgebreid tot de klant in het geval dat een defect in materiaal of afwerking wordt bevestigd .
Tenzij anders aangegeven , de garantieperiode is een jaar na de oorspronkelijke datum van aankoop . Een vervangend artikel , indien verzonden , niet opnieuw opstart of op enigerlei wijze te verlengen de garantieperiode .
Voor accu's of batterijen aanverwante producten , celcapaciteit uitputting na verloop van tijd onder regelmatig gebruik is normaal en is geen indicatie van gebrek. Een accu die tachtig procent behouden ( 80 % ) van zijn oorspronkelijke capaciteit na een jaar wordt beschouwd als normaal .
Voor accu's of batterijen aanverwante producten , de garantie vervalt wanneer de batterij is niet goed geladen , geïnstalleerd of misbruikt op enigerlei wijze , of als het etiket en / of bar gecodeerde garantie etiketten zijn verwijderd of veranderd zijn .
Indien van toepassing , moeten alle verzoeken om garantie rendementen gepaard gaan met een bewijs van aankoop en worden gemaakt door de dealer of verkooppunt waar de accu oorspronkelijk is gekocht .
Als u van gedachten verandert en het item wilt retourneren voor een terugbetaling , dan kunt u contact opnemen met onze afdeling klantenservice en het verkrijgen van een Return Merchandise Authorization ( RMA ) -nummer binnen vijftien ( 15 ) dagen na aankoop . Terug binnen dertig ( 30 ) dagen na aankoop , kan regeling worden getroffen voor de uitwisseling , krediet of terugbetaling bij onze discretie . Een product teruggestuurd voor terugbetaling of omruiling moet in de originele verpakking , en het moet compleet en onbeschadigd zijn . Klant is verantwoordelijk voor verzendkosten op de geretourneerde artikelen . Voor uw veiligheid , raden wij u aan uw retourzending te verzekeren tegen verlies of schade , en dat je een verlader die u kunnen voorzien van bewijs van aflevering te gebruiken . Onze terugkeerbeleid is om de aankoopprijs terug te betalen ( niet inclusief Verzendkosten ( servicekosten inbegrepen) ) .
Deze garantie geldt niet voor apparaten , zoals computers of camera's die worden aangedreven door onze accu's . Wij zijn niet verantwoordelijk voor het oneigenlijk gebruik van ons product ( en) worden gehouden .

Garantie en Retourbeleid voor Ontruiming promotionele artikelen

Drie maanden gratis garantie wordt verstrekt voor promotionele items uit de oorspronkelijke datum van aankoop onder normale en niet-commercieel gebruik . Vervangende artikelen , indien uitgegeven , niet opnieuw op te starten of op enigerlei wijze te verlengen de garantieperiode .
Alle items wanneer zij worden teruggebracht om welke reden dan moet vergezeld gaan van een Return Merchandise Authorization ( RMA ) nummer , dat wordt afgegeven op aanvraag bij order@nl-accu.nl of het invullen van het aanvraagformulier . Items die zonder RMA # zal vertragen het proces of worden genegeerd .
Als u niet tevreden bent met ons product ( s ) , neem dan contact met ons op om een RMA -nummer te verkrijgen binnen de vijftien ( 15 ) dagen na aankoop . En producten moeten worden teruggezonden 100 % compleet , inclusief alle onderdelen , originele dozen en verpakkingsmaterialen , handleidingen en andere accessoires die door de fabrikant . Wij behouden ons het recht voor om een vijfentwintig procent restocking fee ( 25 % ) voor de niet-defecte rendement .
Een vervanger zal worden geregeld voor alle defecte producten terug , onder voorbehoud van verificatie van defect . Echter , moeten de producten zo terug zijn 100 % compleet .
Verzoek tot terugbetaling zou worden geaccepteerd ALLEEN wanneer vervanging items zijn niet beschikbaar .

Algemeen Retourbeleid

Het is ons doel om onze klanten te voorzien van 100 % tevredenheid . Indien, om welke reden dan ook, bent u niet tevreden bent met ons product ( s ) , neem dan direct contact met ons per telefoon of e - mail en uw factuur bij de hand. We zullen proberen ons best om uw probleem op te lossen . Als u het product (en ) terug te keren naar ons binnen 15 dagen , dan betalen wij u de prijs volledige product ( levering en service kosten worden niet terugbetaald , tenzij wordt aangetoond dat de terugkeer is een resultaat van onze fouten ) . Voorafgaand aan het terugkeren onze producten , mail ons voor een RMA en de instructies op hoe het product (en ) terug te sturen naar ons . Zie " RMA procedure " hieronder . Indien van toepassing , moeten alle verzoeken om garantie rendementen gepaard gaan met een bewijs van aankoop en worden gemaakt door de dealer of verkooppunt waar de producten oorspronkelijk werd gekocht . Alle rendementen zijn alleen voor krediet en dient te geschieden binnen vijftien ( 15 ) dagen na factuurdatum . Wij behouden ons het recht voor om een vijfentwintig procent ( 25 % ) restocking fee.
Het is de verantwoordelijkheid van de klant om te betalen voor de retourvracht , en redelijke zorg te dragen om te beschermen tegen beschadigingen in het goederenvervoer , als u het product wilt retourneren, om welke reden dan ook.

Algemeen Bestellen Beleid
Uw ontvangst van een orderbevestiging van ons betekent niet onze aanvaarding van uw bestelling . Wij behouden ons het recht voor op elk moment na ontvangst van uw bestelling om welke reden te accepteren of weigeren van uw bestelling . Als uw creditcard is al opgeladen voor de aankoop en uw bestelling wordt geannuleerd , zullen wij onmiddellijk een credit te geven voor het bedrag ten laste van de creditcard die is gebruikt voor de bestelling . Bepaalde bestellingen moeten onze pre-goedkeuring te verkrijgen met een aanvaardbare wijze van betaling , zoals vastgesteld door onze afdeling facturering . We kunnen aanvullende controles of informatie voor verwerking en verzending van alle orders .

Return Merchandise Authorization ( RMA ) Procedures

Verkrijgen van een Return Merchandise Authorization ( RMA ) -nummer : Alle items wanneer zij worden teruggebracht om welke reden dan moet vergezeld gaan van een Return Merchandise Authorization ( RMA ) nummer , dat is uit te geven bij het ​​invullen van de aanvraag of het aanvragen via order@nl-accu.nl RMA zijn slechts geldig gedurende dertig ( 30 ) dagen ( poststempel of drager geplaatst door de 30e dag ) .
Onder RMA aan de buitenkant van de verpakking : Het moet duidelijk worden weergegeven op de return-verzendkosten etiket van de verpakking . Pakketten zonder RMA worden niet geaccepteerd .
Binnen dertig ( 30 ) dagen : Producten moeten worden geretourneerd binnen dertig ( 30 ) dagen na de uitgifte van de RMA . Pakketten ontvangen na de 30e dag niet zal worden geaccepteerd en zal worden teruggegeven aan de klant .
Verpak in originele verpakking : Afgesloten alles oorspronkelijk ontvangen , inclusief alle handleidingen en aanverwante materialen . Plaats het verpakte product in een beschermende buitendoos . We moeten alle originele producten ontvangen om uw terugkeer of uitwisseling te verwerken . Wij zijn niet verantwoordelijk voor de producten die zijn beschadigd als gevolg van slechte verpakking , beschadigd verpakking , of verloren zendingen . Producten moeten worden teruggezonden 100 % compleet , inclusief alle onderdelen , originele dozen en verpakkingsmaterialen , handleidingen , blanco garantie kaarten , en andere accessoires die door de fabrikant .

terugbetalen

Nadat we het terug te machtiging aan de bank , zal krediet verschijnen op de verklaring van de klant binnen een tot twee facturatieproces , afhankelijk van de tijd die nodig is voor de kaart uitgevende bank om een ​​dergelijke transactie te verwerken . Krediet zal worden afgegeven voor een deel kosten en belastingen, exclusief eventuele re-stocking kosten ( indien van toepassing ) . Verzend-en administratiekosten worden niet terugbetaald in alle gevallen . Restitutie zal worden gemaakt met dezelfde betaalwijze zoals de oorspronkelijke volgorde . Creditcard restitutie zal alleen worden gedaan op dezelfde kaart gebruikt voor de oorspronkelijke aankoop .

Stuur ons een email , niets terug te sturen naar ons zonder het verkrijgen van een RMA-nummer eerst . Het kan vertragen Krijgt u een vervanging of terugbetaling als we ontvangen alleen producten terug zonder voorkennis .



Security Guarantee

Shopping with us is safe and secure. None of our customers have ever reported fraudulent use of their credit cards as a result of shopping with us. You can be assured that the information you give us is confidential. We do not sell, rent or share information of our customers with other parties.

Shipping:

The information below states the delivery costs for orders.
As all orders are sent out by Recorded Delivery or Special delivery they will therefore all require a signature. You must be available at your chosen delivery address to sign for your parcel between 8 a.m. and 6 p.m. Monday to Friday. Please send it somewhere it can be reliably signed for like your place of work or a neighbor.

Should postal address be provided with incorrect or inadequate information resulting in non-delivery, customers will be charged the additional postal charges so incurred.

WARRANTY

We warrant that the products sold on our website are 100% brand new and free from defects in material and workmanship.

All products sold from our website have a one year warranty period unless otherwise stated. The products are brand new and are free from defects in material and quality. Our detailed warranty policy is as follows:

Unless otherwise specified, we warrant our products for 1 year under normal, non-commercial use.
Get your free ACE Insurance for battery pack and battery charger (ONLY).
After ninety (90) days and up to one (1) year of purchase, we will, subject to inspection, repair the defective battery pack or replace it with a new or reconditioned unit. The return must be accompanied by a Return Merchandise Authorization (RMA) number, which is to be issued upon request, and must be shipped prepaid. A shipping rebate will be extended to the customer in the event that a defect in material or workmanship is confirmed.
Unless otherwise specified, the warranty period is a year from the date of original purchase. A replacement item, if sent, does not restart or in any way extend the warranty period.
For battery packs or battery related products, cell capacity depletion over time under regular use is normal, and is not an indication of defect. A battery pack that retains eighty percent (80%) of its original capacity after twelve months is considered normal.
For battery packs or battery related products, warranty is void if the battery pack has been improperly charged, installed or misused in any way, or if the label and/or bar coded warranty label has been removed or tampered with.
Where applicable, all requests for warranty returns must be accompanied by a proof of purchase and be made through the dealer or outlet where the battery pack was originally purchased.
If you change your mind and want to return the item for a refund, you can contact our customer service department and obtain a Return Merchandise Authorization (RMA) number within fifteen (15) days of purchase. Return within thirty (30) days from purchase, arrangement can be made for exchange, credit or refund at our discretion. A product returned for refund or exchange must be in its original packaging, and it must be complete, and undamaged. Customer is responsible for shipping charges on returned items. For your protection, we strongly recommend that you insure your return shipment against loss or damages, and that you use a shipper that can provide you with proof of delivery. Our return policy is to refund the purchase price (not including Delivery Charges (service charge included)).
This warranty does not extend to devices, such as computers or cameras that are powered by our battery packs. We shall not be held responsible for the improper use of our product(s).

Warranty and Return Policy for Clearance Promotional Items

Three months free of charge warranty is provided for promotional items from the date of original purchase under normal and non-commercial use. Replacement items, if issued, do not restart or in any way extend the warranty period.
All items if returned for whatever reasons must be accompanied by a Return Merchandise Authorization (RMA) Number, which is to be issued upon request through order@nl-accu.nl or filling out the Application. Items returned without RMA# will delay the process or be ignored.
If you are not satisfied with our product(s), please contact us to obtain a RMA Number within fifteen (15) days of purchase. And products must be returned 100% complete, including all components, original boxes and packing materials, manuals, and other accessories provided by the manufacturer. We reserve the right to charge a twenty-five percent (25%) restocking fee for NON-DEFECTIVE returns.
A replacement will be arranged for all defective products returned, subject to verification of defect. However, products so returned must be 100% complete. Refund request would be accepted ONLY when replacement items are not available.

General Return Policy

It is our goal to provide our customer with 100% satisfaction. If, for any reason, you are not satisfied with our product(s), please contact us immediately either by phone or e-mail and have your invoice handy. We will try our best to solve your problem. If you return the product(s) to us within 15 days, we will refund you the full product price (delivery and service charges will not be refunded unless it is proved that the return is a result of our error). Prior to returning our products, email us for a RMA and complete the instructions on how to ship the product(s) back to us. Please see "RMA procedures" below. Where applicable, all requests for warranty returns must be accompanied by a proof of purchase and be made through the dealer or outlet where the products was originally purchased. All returns are for credit only and must be made within fifteen (15) days after the invoice date. We reserve the right to charge a twenty-five percent (25%) restocking fee.

It is the responsibility of the customer to pay for the return freight, and to take reasonable care to protect against damages in freight, if you want to return the product for any reason.

General Ordering Policy

Your receipt of an order confirmation from us does not signify our acceptance of your order. We reserve the right to accept or decline your order at any time after receipt of your order for any reason. If your credit card has already been charged for the purchase and your order is canceled, we shall immediately issue a credit for the amount charged to the credit card used for the order. Certain orders placed must obtain our pre-approval with an acceptable method of payment, as established by our billing department. We may require additional verifications or information before processing and shipping any orders.

Return Merchandise Authorization (RMA) Procedures

Obtain a Return Merchandise Authorization (RMA) number: All items if returned for whatever reasons must be accompanied by a Return Merchandise Authorization (RMA) Number, which is to be issued upon filling out the Application or requesting through order@nl-accu.nl. RMA are only valid for thirty (30) days (postmarked by or carrier posted by the 30th day).
Include RMA on the outside of the package: It should be clearly displayed on the return-shipping label of the package. Packages without a RMA will not be accepted.
Shipped within thirty (30) days: Products must be returned within thirty (30) days after the issuance of the RMA. Packages received after the 30th day will not be accepted and will be returned to the customer.
Repack in original packaging: Enclosed everything originally received, including all manuals and related materials. Place the packaged product in a protective outer box. We must receive all original products in order to process your return or exchange. We are not responsible for products that are damaged due to poor packaging, defaced packaging, or lost shipments. Products must be returned 100% complete, including all components, original boxes and packing materials, manuals, blank warranty cards, and other accessories provided by the manufacturer.

Refund
After we issue a refund authorization to the bank, credit will appear on the customer's statement within one to two billing cycles, depending on the time required for the card issuing bank to process such transaction. Credit will be issued for part cost and tax less any re-stocking fees (where applicable). Shipping and handling charges will not be refunded in all cases. Refunds will be made with the same method of payment as the original order. Credit card refunds will only be made to the same card used for the original purchase.

Please Email us, do not ship anything back to us without getting a RMA number first. It may delay you getting a replacement or refund if we just receive products back without prior knowledge.